Sunday, August 29

Terima kasih kawan-kawan ! (II)

Found this kat page PKPMI (Persatuan Pelajar-Pelajar Malaysia di Indonesia) :

"Sometimes,coincidently human feelings and emotions affilliates with the weather altogether with his or her surrounding. It matches in a very bizzare way.

Today as the sky went gloomed one of our dear friends have lost her loving mother due to metastasized breast cancer. A surah Al-Fatihah and prayers for the good soul to walk upon the journey to meet their Maker"


By Kak Nadia, tq kak..

Saya lupe nak mention pasal pakcik Raja Abdul Aziz Shah, ayah kepada sahabat saya Raja Ruzanna, dorg ni orang Kelantan keturunan raja tau. Dont play-play ;p. Ayah Zana telah dengan penuh ikhlas memasukkan duit utk saya dan adik2 dalam akaun saya baru-baru ini. Pakcik telefon saya 3 hari berturut-turut, and sampailah hari terakhir saya di Malaysia baru-baru ni, pakcik xlupa utk sms and bagi saya semangat utk belajar semula. Tq pakcik! Nurul ingat pesan pakcik selalu! (Ayah Zana panggil saya Nurul tau, bukan Kimah mcm Zana pggl saya, special punya kes kay, hikshiks ;p) Semoga pakcik and keluarga dirahmati Allah selalu. Bersyukur rasenye dikelilingi manusia-manusia baik dan berbudi pekerti dalam hidup saya ^^

No comments:

Post a Comment